O mně

Provázím jednotlivce a organizace na cestě k jejich vlastním cílům

Jmenuji se Jitka Hloušková. Jsem koučka, která píše, a autorka, která koučuje. Podporuji lidi v seberozvoji a odvaze být sami sebou. 

Předávám zkušenosti jako mentorka a konzultantka v oblasti vzdělávání. Donedávna jsem působila na vysoké škole, kromě jiného jako vyučující  a vedoucí skvěle fungujícího týmu. 

Miluji život, jeho radosti i strasti. Žebříčku mých hodnot vévodí svoboda. Vážím si lásky ve své rodině, opečovávám vztahy s přáteli. Ráda cestuji a poznávám nové lidi. 

Odjakživa mi přináší radost vzdělávání a seberozvoj. Těším se z nových výzev, které mi život nabízí.

Umím si vychutnat kvalitní kávu, výbornou čokoládu, dobré víno i jemnou whisky.

Co ode mě můžete čekat?

Přátelé, kolegové a klienti říkají, že jsem kreativní, odvážná, empatická a přemýšlivá. Umím motivovat ostatní, bývám klidnou silou, o kterou se lze opřít. Raději poslouchám, než mluvím, nesnáším povrchnost a přetvářku.

Věřím, že svůj život mám ve vlastních rukou.

Proč koučink?

Koučování mi život nabídl ve fázi, kdy jsem dlouhodobě hledala sama sebe a cítila, že potřebuji změnu. Když jsem na vlastní kůži zakusila sílu transformačního koučinku, řekla jsem si: „Tohle chci umět, abych mohla podporovat lidi v seberozvoji a v tom, aby se cítili šťastní a spokojení.“ Ohromilo mě, jak rychlé a dlouhotrvající změny může koučink přinést, aby člověk získal větší sebedůvěru a odvahu žít tak, jak opravdu chce.

Proč psaní?

Psaní mi přináší možnost rozvíjet kreativitu, kterou podporuji i u svých klientů. Jeho podstatou je tvoření příběhů a z příběhů se koneckonců skládá život. Když píšu, můžu uniknout do fiktivního světa a povznést se nad každodenní starosti. Psaní jako hra se slovy a možnostmi jazyka přináší do mého života lehkost.

Napište si o vstupní schůzku zdarma

2 + 8 =

O co se můžu opřít?

Vystudovala jsem angličtinu a češtinu (PhDr.), prohloubila jsem si vzdělání v pedagogice (Ph.D.), absolvovala jsem několik úrovní výcviku kouče, kurz tvůrčího psaní a průběžně se dále vzdělávám. Moje osobní i profesní zkušenosti mají mezinárodní přesah. 

Koučovací přístup mi ulehčil roli učitelky: od chvíle, kdy jsem ho začala používat, cítila jsem se v ní jako ryba ve vodě. Atmosféra v mých hodinách se uvolnila, studenti byli více motivovaní a dosahovali lepších výsledků. Koučovací přístup se mi vyplatil i při vedení lidí, posilovala mě zpětná vazba od mých kolegů, která nejčastěji zněla: „Do práce se těším, cítím se v ní dobře.“ 

Provázázím jedince a organizace cestami růstu

Na jaké cestě podpořím Vás?